monique-on-travel.reismee.nl

helaas pindakaas....

hallo daar,

al weer een paar weken geleden dat ik wat geschreven heb. en ik heb ook best wel wat te vertellen. want 50uur per week naar wortels kijken die voorbij schieten is natuurlijk een droom. en idd helaas, ik zie ze ook in me dromen.

maar....
me computer heeft besloten om even een pauze te nemen............:-/
dus ik kan op het moment vrij weinig met fotos of verhaaltjes doen. er zijn wel 2 gratis internet computers in het hostel, maar als je met nog 119 andere mensen samen woont is het nooit jou beurt.
DUS!

ff gedult, ook voor mij.
over een maand ben ik ff thuis, dus hopelijk heb ik dan de tijd om het te laten maken en alles uptedateen :-)

tot snel xxx

Reacties

Reacties

jeroen

Tot snel xxx

Emi

Fijn dat we elkaar binnenkort weer zien. x

Marjon

Dikke kus xxx

josé

tot snel,ik kijk naar je uit. kusjes

Yvonne wijnstekers

Succes met de laatste wortels en een veilige reis naar huis ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active