monique-on-travel.reismee.nl

Holiday in New Zealand. New Pymouth and Hamilton

als planne verranderen moet je er maar het beste van maken. ik kon niet langer in ons huisje blijven als Kirsty haar moeder gaat opzoeken in Brisbane voor 2 weken. ik had een nieuwe kamer genoot, maar die besloot naar Bali te gaan, (lang verhaal). dus...... dan maar eerder weg bij het werk en zelf ook op vakantie gaan :-) geen probleem. zo kan ik leuk me neven en tante gaan opzoeken in New Zealand voor een paar dagen. van dinsdag tot vrijdag in New Plymouth geweest en super mooi weer gehad. en vrijdag met de bus naar Hamilton. over de rest heb ik nog niet echt besloten...want ik vlieg naar huis, snel. misschien vanuit Auckland, misschien vanuit Melbourne. maar hier nog ff een paar leuke fotos. tot snel.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active