monique-on-travel.reismee.nl

MT Hotham

Hier in Mt Hotham is het werk seizoen wel een beetje afgelopen. Sarah moet nog maar een paar dagen werken en heel veel mensen hebben al geen werk meer. Maar bijna iedereen is er nog. Omdat de huur nu gratis is. Gelukkig voor mij ook. Ik heb dus zo’n beetje iedereen gezien op de ‘’Trivia’’ avond. Leuke spelletjes, eten en drinken. Allemaal voor het goede doel, vandaar dat een paar van de jongens het een goed idee vonden om een stipshow te geven. Voor het goede doel natuurlijk! Haha.

Maandag zijn we gaan boarden. Ik had de dag lift pas al gekocht, dus we gingen hoe dan ook. Kater of geen kater.
wat een groot ski gebied zeg! Enorm, en dan waren er al een paar lifte dicht. Het was wel weer ff wennen en helaas veel sluch dus veel bergjes. maar we vullen de dag. Er is een gratis bbq en we sluiten af met een biertje….. wat betekend dat we moeste rennen om de bus te hallen.

Helaas heeft het ook veel geregend. En als Sarah dan moest werken, keek ik films met de andere huis genoten. Echt een super schattig huisje trouwens. Iedereen heeft een eigen kamer en de rest is gezamenlijk. Een grote openhaard die we vaak aan steken en ik slaap daar naast op een bank. Super.


dit huis is volgends mij een verzamelplaats, want opeens zit het helemaal vol met mensen. Uuhh eigenlijk elke avond. iedereen is heel chill dus is het geen probleem. Nog een nieuw kaartspel geleerd waar ik al best goed in wordt (shithead!) en helaas ook wat nieuwe drank spelletjes ondergaan…
na regen komt zonnenschijn en dus is het weer tijd om de piste op te gaan. Ookal doet het erg pijn in de portomonee! Zeg maar $100 per dag…. Maar zaterdag en zondag is het zulk super mooi weer, te warm voor een jas, weinig mensen, alles lekker vlak. Top weekend.


het was ook weer eens tijd om veder dan Hotham te kijken/denken. En dus heb ik een buskaartje gekocht naar Melbourne. Voor Vrijdag 19-9. De andere huisgenoten zijn al vertrokken en we hebben het huisje voor ons 2e. lekker zelf pizza maken, serie kijken, bananen brood gemaakt en appelflappen.
de laatste paar dagen hebben we elke avond in een ander huisje gegeten. Iedereen nam wat mee en het was heel gezellig. Het maakte eigenlijk niks uit dat ik deze mensen pas een week kende. Iedereen vond de appelflapper heerlijk. En hilarisch ook. Aangezien ‘’flabs’’ schaamlippen betekend hier. Dusss. Dat grapje hoor ik nu nog.
Bijna 2 weken hier geweest, misschien eens tijd om werk te gaan zoeken.

Reacties

Reacties

Rogier

Leuk verhaal! Succes. Kus.

Oma

Lieve Moon, Telkens leuk om je belevenissen te lezen. Nu nog snel werk vinden. Succes dus Liefs Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active