monique-on-travel.reismee.nl

laatste keer ''The Mount''

23-7

Na zo'n 4 uur in de bus hebben te gezeten, ben ik weer in ‘'The Mount''. Thuis. Hier heb ik de meeste tijd van me reis gewoont en hier voel ik me ook echt thuis. Beetje jammer van de regen maar morgen is er zon belooft.
kom om 5uur het hostel binnen en word dood geknuffelt door Tash. Ze werkt in het hostel en zijn in de zomer goede vrienden geworden. Ik boek maar meteen in voor een week, is toch goedkoper.
vanavond ff een drankje doen met zijn alle, want er zijn nog meer mensen van afgelopen zomer hier.

24-7

Ik word waker en de zon schijnt. Het ruikt zelfs weer vertrouwd en het zelfde als maanden terug.
het is er rustig in het hostel vanwegen de winter en de rest is aan het werk. Er zijn ook alleen maar spanjarden die geen engels spreken, gezellig....
het mutsen maken begind ook weer! Zo kan ik mooi wat geld sparen voor me tattoo.
vanavond ben ik en een colega door Tash en haar ouders uitgenodigt voor een zondagse roost. Mmmmmm. Eindelijk weer eens echt eten. Ahha.
na het eten gaan we de spa in. En als we er uit zien als oude vrouwdjes gaan we op de bank liggen met een film en veel te veel chocolade. We hebben besloten dat het meteen een logeer partytje word. Was erg gezellig.

26-7

Heb er al heel lang en goed over na gedacht. En heb nu zelf een eigen tekening gemaakt. Zelf ontworpen met mijn eigen betekenissen er aan vast. Dit gaat hem worden. Mijn eerste tattoo!! Heb een afspraak voor vrijdag. Spannend!!!
jam night to night. een jongen van het hostel gaat spelen. Het was zo gaaf!

28-7

Tash heeft een super idee om een wandeling te maken naar een verlaten strandje een uur hier vandaag. Lekker lunch paketje mee. Het is super mooi weer, goed idee.
helaas is wel het hele pad van moder. De heel weg gaat nog goed. Maar terug maak ik een super uitglijder. Heerlijk!!! Zo'n wandeling op je allstars is ook geen goed idee :-s de moder komt tot in me sokken.
het was een super mooie wandeling, zoals je kunt zien op de fotos en we hadden veel lol. Alleen nu 4 dagen later hangen me schoenen nog steeds te drogen.

29-7

De dag van mij tattoo. Om half 3 heb ik een afspraak en om 3 uur lig ik op de tafel. Tash is met me mee, en houd me hand vast. Thanks! De tattoo-er klaagt omdat ik de ergste plek (voor hem) van me lichaam uitgekozen heb. Het schijnt heel moeilijk te zijn om achter het oor te komen. En dat voel ik ook wel als hij hem er bijna aftrekt. Het zetten want me reuze mee. Je voelt het wel, natuurlijk, maar doet echt geen pijn. Vergeet wel steed te ademen omdat ik niet wil bewegen. Hihi. Een half uurtje later is het klaar. Heb ontsettend gebloed maar het ziet er super uit! Mijn NZ tattoo, gezet in the place i love!

30-7

Kan bezonder goed slapen met dat ding achter me oor. Wel een stijve nek, haha. Maar dat komt omdat ik niet wil bewegen.
morgen is het alweer me laatste dag hier. Ga 1 dagje bij Tash thuis slapen en dan brengt ze me maandag naar hamilton. Dan blijf ik voor 3 nachtjes bij micheal slapen en hij brengt me naar het vliegvelt. Donderdag 4-7 om 12:45 verlaat ik New-Zealand

Reacties

Reacties

Oma

't Is weer geweldig OVERWELDIGEND Ben heel erg benieuw je te zien en te spreken. Goede terugreis
Veel leifs en tot'''''' binnenkort OMA

Oma

sorry voor de foutjes ik maakte wat haast
"benieuw{d{ en liefs !! OMA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active