monique-on-travel.reismee.nl

een spannende terug reis naar rotorua

hey lieve blogvolgers!

ik denk laat ik er eens een ander soort verhaal opzetten. iets stoms, geldverspillend, grappig, spannend verhaal.

vandaag woensdag 8 december ben ik alleen terug gereden van wellington naar rotorua. een reis van ongeveer 6 tot 7 uur. ligt er aan wat je allemaal tegen komt. het was zoiezo al anders omdat anne niet naast me zat om de kaart te lezen en deze weg kende ik nog niet.
na de nodige wegwerkzaamheden en plaspauzes, had ik nog zo'n 2,5 uur te gaan.
ik reed langs het nationaal park bij Taupo, heerlijke weg, eindelijk een beetje plat!
tot mijn schrik (dt klinkt stom,maar echt ik schrok me dood) komt er een politie auto in tegen gestelde richting rijden. en doet zijn sirene en lichten aan! hij paseert mij en draait zich om.
in de achtervolging! hahah. nee ik schrok me zo dood dat ik meteen op de rem ging staan en langs de kant ging staan.
dus................. spannend!!!
eerste aanhouding en waarom.
''zo mevrouw, u reed 122 kilometer per uur'' o, maar 2 te hard dus.
uuhh, haha nee 22 k.

je mag hier nergens in new-zealand harder dan 100! en als je dat wel doet ben je echt de lul. hij heeft geen tijd meeting niks gedaan (zo als ze bij ons doen?!) op het moment dat hij op me af reed, scande hij me snelheid. en dat is alles. 1 seconde.

nou, heel gezellig gesprek natuurlijk gehad. maar ik kwam er niet onderuit.
170 dollar!!!!! dat is pas zonde.
me eerste overtreding (toch?!)

ben er niet trots op, natuurlijk niet. maar wilde dit heel graag met iedereen delen!

ik ben trouwes veilig aan gekomen in rotorua, na 7 uur.
en roger (van het hostel/lees blog) trakteert op chinees! dat maakt het bijna een beetje goed.

spreek jullie snel

xxx

Reacties

Reacties

Bende van 5

Hallooooo weg piraatje hahahahaha,

Was het wel een knappe politie man ???
Dan heb je er in ieder geval nog iets aan gehad.
Waar gaat de reis hierna heen ????
Son zegt niet te willen emigreren want hier mogen we straks 130 :)

knuffels de bende van 5

Babbet

Haha goed verhaal!

Rogier

Tja is zonde, harde leerweg zullen we maar zeggen. Maar dit is geen noodgeval hoor, dus de creditkaart heb je zeker niet gebruikt, of wel?
Kon vandaag niet op Skype komen, was onderweg. Volgende keer beter. Kus.

monique

haha.
nee is idd geen noodgeval. ik heb het gewoon betaald.
ik ga zo wel wee even werk zoeken. want kan pas de 23 ofzo bij marion terecht.
hoop dat ze iemand voor 2 weken aan nemen.
spreek je snel

harry en else

Jammer dat die dienders daar geen oog hebben voor een mooie meid en het even door de vingers willen zien

emi

haa loo.

De aller aller aller beste wensen voor 2011!!!!!!!!!!
voor jou veel geluk en avontuur toegewenst!!!

dikke kus Emi

Harry en Else

De beste wensen voor 2011.
Wij hopen dat je dromen uit mogen komen. dikke pakkerd van ons.

Rogier

Gisteren 030111 zei je dat we niet naar je blog hadden gekeken. Maar je laaste verhaal is van 8 december. We zijn helemaal bij hoor.
Kus.

emi

Hoi Mo.
Hoe is het ? alles goed? ik zag op facebook dat je werk hebt. kiwi plukken. Is dat het begin van weer een nieuw avontuur? hoop snel weer eens iets van je te horen.
dikke kus ,Emi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active