monique-on-travel.reismee.nl

laatste weken tauranga, op naar rotorua

zo daar ben ik weer.

en in de tussen tijd is er veel gebeurt, of toch niet? ik zat nog steeds heerlijk in the duck's nuts met al me maatjes. veel werken, veel feesten, veel bakken en koken,veel muziek maken, films kijken en puzzel's maken,ik gaf zelfs haak les, haha.van alles in overvloed. dus heel veel lol.
james is verhuist naar zijn eigen flatje in ''the mount''. dus de laatste weken is het alleen ik en alle duitsers.
me werk is klaar bij de vis fabriek, helaas was er niet veel werk de laatste weken dus was ikveel vrij. heel vervellend met dit weer.
18 november is annemarie naar tauranga gekomen en we hebben meteen een super leuk lang weekend gehad. vrijdag zijn we de stad in gagaan en daar kwamen we op straat een straat muziekand/zwerver tegen. bleek emanuel te zijn. (de jongen uit de vis fabriek) dat was wel even raar omdat ik dacht dat hij al lang vertrokken was. weer heel gezellig dus en hij zou mee feesten op me verjaardag. anne en in hebben lekker geshopt voor boeken en een erg luxe lunche genomen bij de susiebar. s'avond toch even een drankje doen in de stad. dus sochtend voelden in me nog niet helemaal in een feest stemming voor me verjaardagfeestavond, haha.
maar eerst kwam michael en de hele familie nog langs voor me verjaardag en zijn we naar de watervallen geweest en de kinderboerderij. dus weer weinig slaap en veel gedaan. en dan klaar maken voor het feest. natuurlijk is het een super avond/nacht/ochtend geworden. de jongens hadden allemaal rare brillen gekocht en anne allemaal versieringen. dus we zagen er allemaal heerlijk belagelijk uit!

na de nodige muziek en drank met4 taxie's naar de stad en daar de tent weer op zijn kop gezet. en wij waren niet de enigste. heel veel mensen waren verkleed of niet gekleed :-S. altijd feest in tauranga!

zondag was een rustige dag van weinig slapen en heel veel taart eten. want de meide hadden 2 heerlijke taarten gebakken. en de jongens hadden ook was geprobeert. super lief!!!

en toen kwam de dag van vertrek

Frown
. heel raar om na zo'n lange tijd me tas weer in te pakken. tuurlijk past het niet.....
het afschijd nemen van iedereen was best wel moeilijk. en ik hoop dat we elkaar veder in de reis weer tegen komen.
ik ga me thuis verlaten.
maar nu ga in veder, veder naar rotorua met anne. en we hadden al bedacht om even te gaan relaxen daat. en dat is al goed gelukt.
toen we hier aan kwamen begon het helaas te regenen en dan is 20 min lopen naar het hostel wel ver hoor. maar wat hebben we het weer getroffen. hele aardige mensen, goed hostel met tuin en zelfs een spa met grond water van 35 graden. daar hebben we de eerste avond wel ff een paar uur in gezeten, met een biertje.
de volgende dag zijn we naar het muzeum van art en history geweest wat ook heel intressant was. en nu net zijn we terug gekomen uit een andere spa. met 7 verschillende baden, oplopend van 39 graden tot 42 graden!! heerlijk. en na een echt backpackers maaltijd van asperse's met ham en ei ga ik zo weer lekker me bedje in.
saai he!?
haha. we hebben nog niet echt een plan wat we veder gaan doen. alleen dat we een auto gaan huren voor 2 weken, dus dan zou er ook niet veel contact zijn.
dus ik spreek jullie over 2 weken weer.
tot blogse xxx

p.s
thanks voor alle leuke berichtjes!!!

Reacties

Reacties

Opa en Oma

Geweldig lieverd, dat je 't zo naar je zin hebt/ Blijf je wel voorzichtig in dat verre vreemde land ! Je leest hier nog weleens wilde verhalen, van meisjes die meeliften met heel aardige mannen en/of jongens welke eigenlijk helemaal niet zo aardig zijn op 'n stille weg of in 'n stil gebied.Geen zorg ? Je bent goed voorbereid. Liefs Oma

Opa en Oma

BEDANKT alweer voor je reisverhaal, daar genieten we erg van Liefs van ons en veel plezier. OMA

g.kouwenhoven@fabsnet.nl

Hoi Mo,

Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt. Lekker genieten meid!! Lijkt me zalig dat je van de ene verrassing in de andere valt. Heb je een leuke verjaardag gehad? Wel raar hoor zo ver weg... Nou schat de komende 2 weken lekker toeren en veel meemaken. Dikke kussen van ons: Angela, Rogier, Martijn en Gerard.

Babbet

Hè nichie,
Fijn om te lezen dat je het zo goed hebt. Leuk al die nieuwe mensen! Ik ga vrijdag lekker naar Oostenrijk.
Veel plezier dikke knuffel.

emi

heel veel plezier ! ben al benieuwt naar je volgende reis verhaal.
kus

Rogier

Vanochtend even op skype met je gesproken en nu je blog gelezen. Het lukte in Egypte niet om je blog te lezen, het internet lag eruit. Ik merkte vanochtend dat jullie het in ieder geval weer enorm naar 't zin hebben, goed zo! Zodra het kan moeten we weer ff real live skypen met beeld enzo. Van donderdag t/m zondag zitten we in Berlijn met Ang en Geer, zijn dus wat moeilijker te bereiken. Maar ik neem alle spullen mee voor het geval ze daar WiFi hebben. Hele dikke kus van ons voor jullie twee.

emi

hoi Mo.
het is hier volop winter. de sneeuw blijft liggen en het is wel een beetje ploegen op de fiets. het is behoorlijk koud. nou... daar heb jij lekker geen last van. veel plezier!!!! kus

De bende van 5

Heee meissie,

Kunnen we niet ruilen :) tis hier koud hahahaaha.
Dennis wilde je een dikke knuffel sturen en een sneeuwbal, dus bij deze :P
Wij kijken uit naar je vervolg verhaal en sturen jou een hele dikke sneeuwknuffel.

De bende van 5

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active