monique-on-travel.reismee.nl

een week hamilton

zo daar ben ik weer.

heb net een heerlijke week in hamilton gehad bij micheal, anthea, theme en ralyea. de stad zelf is wat saai om te zien, maar we hebben veel leuke dingen gedaan.

het was zo ie zo al fijn om de hele dag bekende om me heen te hebben, samen eten, film kijken, met de kinderen in de tuin spellen, heerlijk. ze hebben me heel wat van hun belachelijk grote winkels laten zien, waar je gewoon echt alles kan kopen. super markt, kleding, drogist en ikea in een. haha. ik heb ook de school gezien waar micheal werkt als docent. en thuis hebben ze elke dag de oppas kinderen van 8 tot 2uur. best leuk hoor. maar erg druk.

ze hebben me mee genomen naar hamilton gardens, super mooi. je hebt daar bijna van elk land een andere tuin. we hadden ook heel mooi weer dus dan ziet het er nog mooier uit. ook zijn we naar ''candy land'' geweest. een grote snoep fabriek maar je na de rondleiding je eigen lolly mag maken.
later in de week heb ik iedereen mee uit bowlen genomen. want om nou op de wii te blijven bowlen dat kan natuurlijk niet.

ik heb ook eindelijk ''lost'' af kunnen kijken, tja.... voor de mensen die het ook hebben gezien. we discuseren er later wel over.

een week gaat zou snel. vandaag is het vrijdag en ik heb om 10:30 de bus richting tauranga genomen. ze noemend het hier ook wel de bejaarde stad, we zullen zien.
het was een hele mooi bus trip, door de bergen en de weilanden. het is moeilijk om te beschrijven hoe het er uit ziet en aan voelt. maar hier bouwenze om de mooie natuur heen en er niet door heen, zo als we in nederland gewent zijn. ik had misschien meer fotos moeten maken om het te laten zien, maar er gaat nog zo veel meer komen.

zo, en nu????
ik zit nu in het ''109 loft hostel'' in centraal tauranga. heel anders dan het ''base hostel'' dat ik had in auckland. het is eigenlijk een wat groot uitgevallen huis. ze hebben aparte girl's en boy's dorms. een keuken en washok. en onze kamer (die ik deel met nog 2 meiden, die ik nog niet ontmoet heb) heeft zelfs een eigen balkon!
had ik al verteld dat ik wat spullen heb achter gelaten bij micheal. me tas was echt te zwaar. kom ik hier is er geen beddengoed. rara waar ik me slaapzak heb. uuuuhhhhh. lekker dan. beddengoed huren is gelukkig maar 2 dollar voor je gehellen verblijf. weer een les voor volgende x.

ik dacht om vanuit hier werk te gaan zoeken en dan het liefst fruitplukken ofzo. omdat ik denk dat mijn engels nog niet goed genoeg is om in een bar te werken. plus dat ik er liever zit/drink en dans dan er werk. alleen de vrouw van het hostel zegt dat werk zoeken nu heel moeilijk gaat worden. we zullen zien.

nou dan ga ik nu maar een baandje zoeken of iets anders leuks om te doen.
jullie horen weer snel van mij.
o, ja. ik zou het super leuk vinden om met iedereen te skypen!! mijn skype naam is : moniquevanalphen86 dus voeg me toe en dan zien we elkaar snel.

tot blogze
xxx
monique

Reacties

Reacties

Marjon

Wat een leuke foto's! Ziet er allemaal heel gezellig uit. Leuk om jou te zien genieten. Ik ga vandaag effe lekker genieten van de sauna dikke kusssss

Rogier

Hai schatje, wat een mooie en leuke foto's. Volgens mij hebben ze een leuk huis. Aan de foto's te zien heb je er een leuke tijd gehad. Nu op naar het Noorden waar het avontuur gaat beginnen. We hebben wel weer contact als je in je hostel zit. Kus

Babbet

Leuke foto's ziet er gezellig uit!
Ik ga maandag lekker snowboarden. Doei geniet daar xxx

harry en else

Het begint erop te lijken dat je je draai al een beetje hebt gevonden. Al weer een week voorbij. Dat gaat best wel snel. Heb je het kadootje van Else al uitgepakt?

emi

hallie hallo.
Leuk verhaal heb je er weer van gemaakt. leuk dat je ook van het landschap geniet als je onderweg bent.
nou... misschien spreek ik je zondag. kus

Linda Oosterveld

Leuk om vanaf de Erasmusstraat jouw reis te kunnen volgen. Wij wensen je verder nog een hele goede tijd down under. De groetjes van ons allen.

Oma en Opa

Wat fijn dat we iedere keer je berichten ontvangen en dan di
e leuke fotoserie. Zo te zien heb je het aardig naar je zin

nu maar hopen dat je ook iets leuks te werken vind.!
Veel plezier nog en succes. Liefs van ons Oma

v

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active