monique-on-travel.reismee.nl

2de dag auckland

hey, daar ben ik weer.

vanochtend werd ik wakker met de mededelling dat de zomertijd hier is in gegaan, dus was het opeens half 11 en had ik nog een half uur om me klaar te maken voor het ontbijt. maar dat is natuurlijk geen probleem, want iedereen loopt hier de hele dag in zijn piama. heerlijk!

het is dus zondag, maar we wilde wel wat gaan doen. dus zijn we naar de dierentuin geweest. in de bus kwamen we nog wat mensen uit het hostel tegen, dus zijn we gezellig met zijn 5e gegaan. echt vet mooie dierentuin hier. jaja foto's komen er aan.

want..... er is goed nieuws!!! ik heb eindelijk mijn tas terug. moest het net wel ff zelf ophallen op het vliegveld, anders zouden ze hem open breken omdat er een slot op zit. dus 45 minin de bus heen. daar een uur wachten en ook 45 min weer terug. maar ik heb hem!!! maar dan zullen de foto's ook wel snel komen, want me kabeltjes zaten natuurlijk ook daar in.

morgen info dag. daarna ga ik eens kijken wat ik ga doen. want ik merk nu al dat er geld moet gaan binnen komen. het leven als backpacker is duurder dan je denkt, als je nog iets wilt doen te minsten. maar heb gelezen dat je schoonmaak werk kunt doen in de hostel en dat je dan gratis mag slapen. denk dat dat het word. haha.

jullie horen later weer meer van mij.

xxx monique

Reacties

Reacties

Marjon

Wat goed dat je je tas hebt! Zomertijd.... wil ik ook x

Bende van 5

Superrrrr dat je tas terug is , nu kan je eindelijk
gaan beginnen met het grote avontuur.

Enne kan je niet wat van die zomertijd overblazen hier naar toe ???

dikke kus
De bende van 5

jeroen

top dat je je tas hebt!!! zie je zo op skype :)

Rogier en Jose

Hai meissie, wat een geluk dat de rugzak terecht is.
'Het feest kan beginnen, de rugzak is binnen!'
Kom je zo nog op skype? wij zijn ingelogd.
Kusjes van ons.
Ro, Jo, Je en Li

Harry en ELse

Wat heb je al ontzettend veel beleefd. En dat allemaal zonder tas... We hebben met je meegeleefd en zijn heel blij dat je je tas terug hebt. Dikke zoenen.

Jessyca

YEAH!!! Je hebt je tas... Hebben m'n kaarsjes toch geholpen ;-)
Dikke kus

Emi

Hoi lieverd. Wat een avontuur! Deze week heb ik echt iedere dag aan je gedacht. Via Jose en Rogier met je mee geleefd . Je ziet, alles komt goed. Kan me heel goed voorstellen dat je kompleet in een stuip schiet als je je tas kwijt bent. Gelukkig heb je hem nu ,al je mooie spulletjes veilig bij je. Nou meid dit is het voor nu. Hier gaat alles gewoon door, vandaag weer een knetter drukke koopzondag gehad.Nou ja... de trap 50x open af is goed voort lijf. Doegie dikke kus

Babbet

Hoi hoi,
Super dat je tas terecht is! Leuke foto's. Zet je ook een paar foto's op je blog waar je zelf op staat? Vind ik leuk, kan ik je zien :-) xx

Angela & Gerard

Nou schat dan wij ook nog maar even:-): Fantastisch dat je je tas weer terug hebt. Wat een gedoe zo'n reis en dat is nog maar het begin:-), Nee hoor, komt goed schatje pas nu gaat het leuk worden. Ook erg leuk om op deze manier met je mee te reizen. Wel blijven genieten hoor!! Niet alleen maar verslagen maken! Kusjes

mama

hey popje,
ik heb gehoort dat mick je komt ophalen.
wordt vast heel gezellig. kun je de rest van zijn gezin leren kennen. dat horen we dan nog wel.
hier gaat alles gewoon door, behalve dan dat je de hele dag in mijn hoofd zit. is alleen maar goed. ik hoop dat ik je snel weer op skyp zie. love you.

Mischa

Ha die Mo....
Wat leuk dat je een blog bijhoudt. Ik zal je verhalen regelmatig gaan lezen. Spannend allemaal hoor!
Geniet van alles!!!!!
Liefs Mischa

Manon

Nou gelukkig heb je je tas weer terug.
Veel plezier weer!
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active