monique-on-travel.reismee.nl

ff tussen door

hey, daar ben ik weer.

ik denk dat mijn vorige verhaal misschien een beetje negatief was.

natuurlijk omdat ik ook gewoon moe en boos ben. ik had verteld dat me tas kwijt is toch? ja denk het wel. nou, vanochtend heeft iemand in het hostel me geholpen met er achter aan bellen en ze zeiden dat hij gister op een vlucht van sigapore naar auckland is gegaan en dat hij nu hier zou zijn. ik moet later even terug bellen en dat heb ik net gedaan. wat denk je.... hij is er niet! en ze weten nu helemaal niet meer waar hij is. aaaaaaaaaaaaaa.komt goed schatje.

oke, nu dus ff weer van het negatieve af. het is hier geweldig hoor. ik heb met deover stappenal heel veel moois gezien. hong kong heb ik alleen het vliegveld gezien maar het is heel groot en schoon, wat wel heel anders is dat niemand wat zegt en ze kijken je niet aan. singapore is ook heel mooi, we kwamen daar savond aan dus deste groter was de verrassing in de ochtend, we reden van het hotel naar het vliegveld echt de ochtend in en je zag alles verranderen. erg mooi en een beetje onoverzichtelijk op de weg. ben blij dat we gereden werden.

ook in sydney kwamen we einde van de middag aan, maar je merkt meteen dan je in zo'n andere wereld bent. alles is natuurlijk lings. de stoplichten maken een soort lazzergun geluid als je over mag. en er staan zo veel mooie oude gebouwen en daar bovenuit komen dan de grote glazen kantoren. iets minder mooi natuurlijk.

net heb ik een rondje door de stad gemaakt met jorrit. bij de haven geweest en ergens gegeten. het water is hier al veel blauwe. en we konden zo naar de overkant kijken naar de andere eilandjes.we hebben ook een supermarkt gevonden waar we voor iets minder geld wat eten en drinken hebben gekocht. want we hebben een koelkast op de kamer, echt super! o, ja. vanavond gaan we lekker gratis pizza eten in de globe bar hiernaast.

morgen word denk ik een rust dag, en hoopelijk me tas ophallen.

tot mijn volgende blogje.

xxx motje

Tongue out

Reacties

Reacties

Babbet

He stoere chick!!

Wat een verhaal! Ik heb echt bewondering voor je.
Hopelijk komt je bagage snel. Ik ga je weblog zeker volgen, ben bebieuwd naar je avonturen. Je schrijft leuk, ik hoor je praten en zie het helemaal voor me.

Dikke knuffel Babbet

Juul

Wat een gedoe allemaal zeg met je tas! Die zal onderhand wel een hele wereldreis achter de rug hebben. Hopelijk heb je hem snel!

Kus

Jessyca

Hay lieverd,
Heeeeeel veel succes met je tas! Hoop dat je snel écht van je reis kan gaan genieten!
Dikke kus

Manon

Hey lief nichtje,

Super coole verhalen, nu al! Wat balen van je tas, ik kan me voorstellen dat het voor veel frustratie zorgt, dus maak je niet druk over het negatief zijn haha.

Je beschrijft al zoveel waar ik benieuwd naar ben, dus wanneer komen de foto's?! Ik wordt helemaal enthousiast van je blog!

Oja een tip van George: bij de vliegmaatschappij en/of reisverzekering kan je voor elke dag dat je je tas kwijt bent compensatie krijgen om kleding e.d. te kopen.

Sterkte met je bagage en geniet van de rest. Ik ga je zeker blijven volgen.

Lieve groetjes en kus
Manon

De bende van 5

Heee lieve Mootje,

Balen zeg van de rugzak pfff de kids zitten zich krom te duimen in de hoop dat je m snel terug hebt.

Een dikke knuffel en speciale kusss van Dennis en de bende van 5

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active