monique-on-travel.reismee.nl

de vlieg reis

dinsadg 21 september.

zo vroeg opstaan, niet normaal. ik neem nog afscheid van de buren en we rijden naar emi en daarna door naar schiphol. al meteen kom ik anne tegen dus dat is wel fijn, ben ik niet de eerste.ook komt de bende van 5 nog voor de verassing binnen lopen, super leuk maar ben druk met kijken of ik al veder moet.na de koffie word het al wat drukker en moeten we gaan in-cheken. de vlucht naar londen is nu al vertraagt vanwegen de mist. ze zeggen dat ik beterde ticket om kan boeken omdat die vlucht toch niet meer gaat, maar al me meden reisigers zijn al door de buane. na wat heen en weer geloop kan ik er toch door. dus snel afscheid nemen en gaan. de vlucht is idd erg vertraagt, zo'n 2 uur. dat betekend dat we onze aansluiting in londen ook missen. en dat klopt, zodra wij laden stijgt het andere vliegtuig op. en nu? omboeken maar. we konden kiezen. allemaal apart veder, 24 uur wachten, of vanavond met zijn alle naar hongkong en via daar veder naar singapore. en die laatste werd de keus. op londen moesten we dus nog 5 uur rond hangen. toen begon de langste vlucht, 13 uur zitten. gelukkig vlogen we in de nacht en kan je gewoon slapen. na een klein beetje vertraging kunnen we toch nog onze overstap hallen naar singapore. en dat was nog 4 uur ofzo (eigenlijk geen idee, is allemaal een beetje vaag)

nou daar waren we dan, in sigapore, 3 uur te laat. helaas zit mijn tas er niet bij op de band, kut kut kut @#*&%$!!!!! en ik kan je zeggen, als je dat moet gaan uitleggen en dingen gaan invullen zit je wel een uurtje. ik hoop dat het gelukt is, maar tot op de dag van vandaag is er nog niks gevonden. oke, op naar het hotel. we zouden opgehaalt worden met een busje, maar die man was al weg, vond het waarschijnlijk te lang duren ofzo. we hebben een nieuw busje laten komen, maar dat duurt dan wel weer ff een uurtje. eindelijk zijn we bij het hotel, door alle lampjes dachten we eerste dat het een hoere huis was, maar nee het was toch ons hotel. goeie kamer en een lekkere douche en is voel me al iets beter. wij willen eigenlijk nog wel wat gaan drinken en zo belanden we in de vip ruimte van het hotel. en wat daar gebeurde is niet echt te beschrijven, dat moet je maar op het filmpje zien. oke een klein beetje dan. het was stil toen we binnen kwamen, maar op het moment dat ze ons zagen ging de muziek aan. heel hard! overal lagen meisjes op de banken te slapen in gala jurken. en ze gingen natuurlijk ook zingen, dat bespaar ik je. na een super duur bierje van 10 euro!! gaan we toch maar naar de kamer, wie weet wat er morgen gaan gebeuren en waneer je weer mag/kan slapen.

de vogende ochtend vroeg nemen we weer het busje naar de vliegveld en een vlucht naar sydney, maar wel vertraagt natuurlijk. vliegen we eigenlijk wel eens optijd, wat overal zie ik dat alles vertraagt. maar het super vliegtuig maakt alles goed!! we moeten dan ook wel 11 uur zitten. we hebben heerlijke stoellen en een eigen tv scherm met alles wat je wilt. ik heb bijvoorbeeld heel veel comebie series gekeken. en van dat super lekkere vliegtuig eten, mmmmmmm. elke dag het zelfde prakje in een bakje. nee is best goed te eten hoor. haha.

aangekomen in sydney heb ik toch een beetje hoop dat me tas er is, maar ik krijg te horen dat hij terug is naar londen, ofzo. ze weten niks zeker. lekker met zijn alle naar ons eerste base hostel. best goed bed trouwes. we zijn ook nog ff de stad in gelopen en een heerlijke pizza gegeten, beste eten van de week! rond een uur of 11 gaan we toch maar naar bed want we staan helemaal te trillen van de slaap. het voelt allemaal een beetje als een kater die jetlag.

om 6uur gaat mijn wekker, want om 7 uur moeten jorrit en ik weer naar het vliegveld om veder te reizen naar auckland. de rest blijft achter in sydney en zie ik in november weer als ze deze kant op komen. ik ben zo snel klaar dat ik nog even een rondje buiten maak, en heerlijke groene thee met verse citroen weet te scoren! joepie!! deze dag begint goed. het busje dat ons naar het vliegveld brengt neemt een leuke route door de stad, dus zien we ook een beetje. weet je wat me het meeste opvalt, en dat zag ik ook al in singapore. de bomen zijn zo anders en ze staan overal. in singapore waren het net allemaal bonzeibommen, je weet wel van die kleine maar dan groot, hahah (schrijf het toch niet goed)en het gras leek wel plastic. maar allemaal heel mooi en een beetje tropisch. o, ja we waren onder weg naar onze volgende vlucht. 3 x raden hoe laat deze ging. maar 2 uur te laat. beetje jammer want nou komen we weer in de avond aan en zien we zo weinig. de klok gaat weer 2 uur vooruit en dus ben ik het echt kwijt. het is echt een super groot hostel en net zo als bij die in sydney is er een bar in de kelder waar allemaal verkleden dronken mesen uit komen. hoe gekker je er uit ziet, hoe meer gratis bier je krijgt. zo werkt het hier dus. we dellen een kamer met een jongen uit zweden die hier ook pas 1 dag is. je hebt hier echt alles. internet cafe, keuken waar jeje eigen avond eten kunt maken, wasmachienen, en veder heb ik eigenlijk nog niet veder gekeken. ik heb wel heel lekker gelapen.

straks loop ik de stad in om nieuwe kleren te komen, dan kan ik deze ook eens wassen. maandag heb ik de info dag en ga ik ook iets planne voor de komede week. ik hou jullie op de hoogte!!!

xxx mo

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active