monique-on-travel.reismee.nl

Vakantie in eigen land

25-3-15
terug thuis.
super lief!! Iedereen komt me ophallen.

ik ben natuurlijk helemaal gesloopt en de dag is pas net begonnen hier. Maar krijg er wel weer een beetje energie van.
na een dutje ga ik met mama lekker een kroket hallen!! Zo’n zin in.

Ik moet zeggen dat de maand die ik thuis ben geweest echt zo snel is gegaan. Elke avond ging ik wel gezellig bij iemand langs. Veel koffies, thee, eten, verhalen, drankjes en dansjes.
ik maak met papa een klein tripje naar Duitsland. Eet super veel sushi bij Tessa thuis (als op die avond ook nog haar nichtjes geboren wordt). Het is nog even wachten op mijn nichtjes.

Ondertussen ga ik op vrijgezellen weekend en de ‘’Orde’’ vriendenclub <3. Jael en Esther gaan trouwes en er is van alles geregeld. We gaan leuk naar een huisje wat eigenlijk voor 2 personen is, maar waar wij makenijk met 11 meiden kunnen leven en slapen. Heerlijke gespreken en eten en we maken boottochtjes is het beginnende lente weer. Alles is liefde!

En daar gaan we dan. Op de laatste dag van het vrijgezellenweekend, word ik gebeld dat het gaat komen. Maar nog geen haast...
ik word aan het einde van de dag opgehaald en we gaan in het ziekenhuis bivakeren. Gezellig!!
ze doen het zo goed! En we willen er graag voor Lisanne zijn, maar we zijn met te veel en toch een beetje te veel herie, dus worden we op de gang gezet tot dat het er dan echt is. Waarna we weer veel herie op de gang komen maken met champanie!!
Zoë is de mooiste! Ze is geborden op 8-3-2015 23:47, 3110gram en 48 cm.
ik ben veel daar en na 2 dagen mag er gekuffeld worden. Zo leuk!

Veder ga ik nog lekker naar de sauna met Anne. Een dagje Volendam met alle clises met Jessyca. Een dagje Amsterdam met rijks museum en lekker koriaans eten met Tessa.
bij iedereen lekker eten, bijkletsen en ook weer afschijt nemen.
en als afsluiter nog een super fijn verjaardags feest voor Eva die 30 word.

Dinsdag 24-3-15, vlieg ik weer terug naar Australie.
ik heb een super leuke maand thuis gehad. Had het niet willen missen!!!

Reacties

Reacties

jeroen

We vonden het erg fijn en heel leuk dat je er bij was met de geboorte van je nichtje.
X

Marjon

Dikke kusssss

Yvonne

Heerlijk weer om je verhalen te lezen Hoop dat je straks niet kapot ben om eerste kerstdag te vieren .Liefs en missen je ook hoor

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active